ápr
23

Pofavizit

21:29 |Címkék: család

Említettem már, hogy a rokonoknál kevés idegörlőbb dolog létezik a világon? Csak annak örülök, hogy én egyke vagyok, és a férjemnek nem szükséges bájvigyorognia, mikor az én testvérem önti ki a méregdrága varázstárgykomponensre a tejet... Neki bezzeg két testvére is van, magyarán édes egyetlen anyóskám három hülyegyereknek adott életet... Már pusztán ezért utálható. Tárgyra visszatérve, a két birka, Jani és Csaba hozta az egész pereputtyot, feleség, két és fél gyerek, estébé - mindezt házavató címén. Magyarul alig vettük meg, és máris öszsetörik. Köszönjük. Csak annak örülök, hogy az ő gyerekeik sokkal idősebbek az én pintyőcskéimnél, tíz-tizenkét-tizenhárom és tizenhat évesek, mayarul már az országban sem lesznek, mikor nem lesz a pöttömök farán a tojáshéj. Jani, a legidősebb még talán rendelkezik némi értelemmel, de a többit biztos, hogy a neje szivattyúzta le... a szőke liba... a gyerekei, a két fiú meg.. Ha Attila Isten ostora, akkor ők az inkvizíció. Nem elég, hogy nagyobb nálam a tizenhárom éves kiskamasz, még a csúzlit is csak nehezen sikerült kicsavarni a zsíros mancsából. Azt a triplaszikröt vulkáni fogással egy pilanatra eltereltem a figyelmét (magyarul tarkón vágtam, és ameddig csillagokat látott, elkoboztam a fegyvert). Azonban az én totyogóim is teljesen bevadultak. Lasszó kellett volna az összefogásukhoz, és ami azt illeti, csak kevés választott el attól, hogy elővegyen a stukkerem, és ne lőjek a grillezés során az ég fele (vagy Jani nejébe.) Ami a másik sógort illeti.. róla ne is beszéljünk. Még egy csiga is gyorsabb az ő felfogásánál, és ha ennél lassabban mozogna, akkor valószínűleg emlékeztetne egy visszatekerésre. A gyerekei, a tizenhat éves Lola már most végigmobilozta az estét, ha jól számoltam négy randit rendezett le hat különböző fiúval, de aztán egy idő után felhagytam a megfigyelésévbel. Legalább nem azon fáradozott, hogy tönkrevágjon mindent. Szerencsére nem aludtak itt a hétvégén, csak a szombatomat szúrták el. Viszont jövőhéten meg anyák napja, magyarul az oviban kötelező a megjelenés. Én igazán értékelem az igyekezetet, de hogy hatvan repedtfazék hangú négyévest meghallgassak.... Valószínűleg a pocaklakónak se fog túl jót tenni a dolog. (Dublőrt!) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása